پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119935
پرسپوليس زنگ تفريح ديگر تيم ها در نيم فصل دوم
تاریخ انتشار : 1393/10/04 09:51:28
نمایش : 1473
در حالي که ۴ روز تا پايان نقل و انتقالات فوتبال ايران باقي مانده است، هنوز مديرعامل پرسپوليس معرفي نشده و پولي هم در جيب سرخ‌ها نيست تا بتوانند خريدهاي نيم‌فصل را انجام دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه پرسپوليس همچنان بلاتکليف است و هر روز خبرهاي مختلفي از اين باشگاه به گوش مي‌رسد. وزارت ورزش که در پروژه انتخاب اعضاي هيئت مديره و مديرعامل اين باشگاه شکست خورده به دنبال راهکاري است تا سرخپوشان را از اين شرايط نجات دهد.
در آخرين رايزني‌هاي وزارت ورزش قرار بود حسين هدايتي به عنوان رئيس هيئت مديره پرسپوليس انتخاب شود تا اين تيم از لحاظ مالي مشکلي نداشته باشد. همزمان هم قرار بود محمد حسين نژادفلاح به عنوان مديرعامل پرسپوليس کارش را آغاز کند اما هدايتي با اعلام اينکه خانواده‌اش مخالف حضور او در پرسپوليس هستند عذرخواهي کرد و از بازگشت به اين باشگاه انصراف داد.
با اين حال اين پايان ماجرا نبود چرا که هدايتي و خادم که رابطه چندان خوبي با يکديگر نداشتند مدتي است مشکلات گذشته را فراموش کرده‌اند. مصاحبه خادم با راديو ورزش که از هدايتي حمايت کرده بود گواه اين موضوع است. طبق آخرين صحبت‌ها قرار شده هدايتي با وجود عدم حضور در باشگاه به پرسپوليس کمک مالي کند.
از سوي ديگر هنوز بحث مديرعاملي نژادفلاح منتفي نشده و قرار است وي به عنوان مديرعامل جديد کارش را آغاز کند. البته اين اتفاق در شرايطي رخ خواهد داد که هزينه‌هاي مربوط به نيم‌فصل دوم و ليگ قهرمانان به صورت کامل از سوي هدايتي تامين شود. يکي از شروط نژادفلاح اين است که هدايتي به صورت کامل هزينه‌ها را پرداخت کند نه فقط بخشي از هزينه‌ها را. ضمن اينکه نژادفلاح اعلام کرده بايد دست هدايتي براي جذب منابع مالي و اسپانسر باز باشد.
اين در شرايطي است که هيئت مديره هم ممکن است دستخوش تغييراتي شود و افراد جديدي به پرسپوليس بيايند. در صورتي که توافقات کنوني باقي بماند بايد منتظر تغيير و تحولات در پرسپوليس باشيم و در غير اين صورت شرايط کنوني ادامه خواهد داشت.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html